خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 11:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی:

نرخ بیکاری در رباط کریم و بهارستان به 5- رسیده است/ارتقای زمین‌های کشاورزی این منطقه به 10 هزار هکتار

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس، با بیان اینکه با فعالسازی 12 شهرک صنعتی در این منطقه نرخ بیکاری را به منفی پنج رسانده‌اند از ارتقای زمین‌های کشاورزی این منطقه از 8 هزار به 10 هزار هکتار خبر داد.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بر توسعه حوزه حمل و نقل تمرکز کرده‌اند، گفت: هم‌اکنون در حال توسعه خطوط مترو پرند و خط 2 ریل باس هستیم تا به اتمام برسد، ضمن‌اینکه شهرداری‌های این منطقه از طریق وزارت کشور نسبت به تامین اتوبوس، وی و تاکسی متناسب با نیازی که داشتیم، اقدام کردند.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات مطلوبی که در جهت رونق حوزه صنعتی در این منطقه انجام داده‌اند و نقشی که در اشتغالزایی داشته‌اند، تصریح کرد: ما در حوزه صنعت بسیار فعال هستیم کما اینکه 12 شهرک صنعتی اعم از دولتی و خصوصی داریم که نرخ بیکاری را در این منطقه به 5- رسانده‌اند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: البته در خصوص بیکاری این منطقه بار بیکاری تهران، ری، اسلامشهر، کرج و شهریار را نیز به دوش کشیده است.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی حوزه انتخابیه خود، یادآور شد: در حوزه کشاورزی سعی کردیم 8 هزار هکتاری که داشتیم را به 10 هزار هکتار ارتقاء دهیم تا کشاورزی را در این منطقه رونق بخشیم ضمن اینکه از پساب‌هایی که اطرافمان بوده استفاده کردیم و قطعا استفاده بیشتری نیز از آنها خواهیم کرد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 374523
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم